«Якщо ваша дитина не любить математику – це не проблема, а підказка».
У Kid’s Studio & TR School ми не змушуємо дітей бути «зручними». Ми створюємо освітнє суперсередовище, де кожен має право навчатися у власному темпі й стилі без тиску та порівнянь.
Артем прийшов до нас після досвіду в державній школі, де його постійно вважали «слабким з математики».
Йому було важко відповідати очікуванням і темпу класу. Після чергової невдачі на контрольній він замкнувся і майже перестав вірити в себе. Але вже в перші тижні навчання в нашій школі ми помітили: Артем постійно наспівує, має бездоганний слух і з цікавістю грає на шкільному піаніно.
Одного разу на уроці музики він почув нову мелодію, яку одразу відтворив без жодної помилки. Діти здивувалися, а Артем уперше за довгий час усміхнувся.
Ми зрозуміли: його сильна сторона – музичний інтелект.
І вирішили: замість того, щоб намагатися боротися з його особливостями, ми будемо через них навчати.
Він почав вивчати таблицю множення у вигляді пісень, а правила граматики через ритмічні вправи. За кілька тижнів учень мав на рівень вищі оцінки, нове ставлення до себе й першу впевненість у власній успішності. Найголовніше - він більше не відчував себе «не таким».
Як ми втілюємо теорію множинного інтелекту в класі?
→ Ніяких шаблонів і тиску. Діти засвоюють матеріал у зручний для себе спосіб без зауважень, що вони «не такі».
→ Свобода у виборі форм навчання. Учителі спостерігають, як дитині легше сприймати інформацію й адаптують завдання.
→ Живе навчання. Якщо дитина краще запам’ятовує через рух, музику, малювання чи діалог — ми підтримуємо це.
Реальні історії наших учнів
🎶 Музичний інтелект
Дівчинка співала вірш на уроці літератури та придумувала до нього власну мелодію. Замість зауваження вчителька дозволила їй навчатися саме так.
🎨 Візуально-просторовий інтелект
Хлопчик не робив конспектів, а малював під час читання. Коли його попросили переказати текст, він використав малюнок як карту сюжету.
🧠 Логіко-математичний інтелект
Почувши роки життя Тараса Шевченка, учень одразу почав обчислювати його вік. Учителі підтримали ініціативу — і це стало класною традицією.
📍 Кінестетичний інтелект
На уроці літератури хлопчик підвівся й пішов до карти шукати місто народження автора. Вчитель підтримав цікавість, і тема уроку розширилася.
💬 Екзистенційний інтелект
Учень не любив творчі завдання, але завжди ставив глибокі запитання. Тож замість малювання він отримував завдання на аналітику й дискусію.
Що це дає дітям?
🟢 Вони не бояться бути собою
🟢 Вчаться через свої сильні сторони
🟢 Виробляють індивідуальний стиль навчання
🟢 Відчувають повагу до своєї особистості
Ми переконані: не буває однакових дітей, то ж не може бути однакових уроків.
У Kid’s Studio & TR School освітній процес підлаштовується під учня, а не навпаки.
Хочете, щоб ваша дитина навчалася без страху бути «не такою»?
Запишіться на знайомство зі школою та побачте, як виглядає справжня повага до особистості дитини в освіті.
